Panaszkezelés
Panaszkezelési szabályzat, nyomtatványok
A Toyota Pénzügyi Zrt. (a továbbiakban: Társaság) számára kiemelkedően fontos ügyfeleinek magas
színvonalú kiszolgálása és elégedettsége. Ügyfeleinknek lehetősége van arra, hogy Társaságunk
tevékenységére, magatartására vonatkozó észrevételével, javaslatával és felmerülő panaszával
megkeressen bennünket. Társaságunk a panaszkezelés teljes folyamata során, így a panasztételkor, a
panasz kivizsgálása során, valamint a válaszadást követően is törekszik az ügyfeleivel való
együttműködésre, továbbá a rugalmas és segítőkész bánásmódra.
A Társaságunk az alábbiak szerint fogadja ügyfelei bejelentéseit, panaszait:
Személyesen:
Panaszügyintézés helye: 1134 Budapest Lőportár utca 24., Társaságunk ügyfélszolgálatán
Nyitvatartási idő: Hétfő-Csütörtök: 8:00-16:30 óráig, Péntek: 8:00-14:00 óráig
Telefonon:
Telefonszám: 06-1-438-8787
Telefonos hívásfogadási idő: Hétfő-Szerda: 8:00-16:30 óráig, Csütörtök: 8:00-20:00 óráig, Péntek: 8:00-14:00 óráig
A Társaság panaszkezelését ellátó ügyfélszolgálat nyitvatartási idejének esetleges megváltozását a
Társaság itt a honlapon közzéteszi.
a) személyesen vagy más által átadott irat útján a panaszügyintézés helyén;
b) postai úton, levelezési cím: 1134 Budapest Lőportár utca 24.
c) telefaxon: 06-1-345-2409
d) elektronikus levélben: ugyfelszolgalat@toyota-fs.com
Ügyfeleinknek lehetősége van meghatalmazott útján is eljárni a panasztétel és panaszkezelési ügymenet során. Felhívjuk figyelmét, hogy ebben az esetben a meghatalmazott köteles az ügyfél által
adott meghatalmazást is benyújtani Társaságunkhoz, melynek mintáját megtalálja a letölthető dokumentumok között.
Amennyiben az ügyfél meghatalmazott útján jár el, és nem a Társaságunk által rendelkezésre
bocsátott meghatalmazás mintát használja, úgy a meghatalmazást közokiratba vagy teljes bizonyító
erejű magánokiratba kell foglalni oly módon, hogy a meghatalmazás eleget tegyen a polgári
perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvényben foglalt követelményeknek, továbbá tartalmaznia
kell a banktitok kiadására vonatkozó felhatalmazást a kiszolgáltatható banktitokkör pontos
megjelölésével. A meghatalmazásnak pontosan tartalmaznia kell a képviseleti jogosultság
terjedelmét, így különösen a tartalmát és esetleges időbeli korlátait.
Kérjük, hogy a panaszkezeléssel kapcsolatban olvassa el Panaszkezelési Tájékoztatónkat, a részletes tudnivalókat pedig a Panaszkezelési Szabályzatunkban találja meg.
Amennyiben panaszát azonnal el kívánja juttatni Társaságunk részére, ez esetben az alábbi űrlap
kitöltésével tudja ezt megtenni:
Fel szeretnénk hívni ügyfeleink figyelmét a Magyar Nemzeti Bank fogyasztóvédelmi oldalára:
https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem, ahol a panasztétellel, panaszkezeléssel, vitarendezési
fórumokkal kapcsolatban részletes tájékoztató anyagok, panaszkezelési formanyomtatványok
találhatók.
Tisztelettel,
Toyota Pénzügyi Zrt.