Panaszkezelés
Panaszkezelési szabályzat, nyomtatványok
A Toyota Pénzügyi Zrt. (a továbbiakban: Társaság) számára kiemelkedően fontos ügyfeleinek magas
színvonalú kiszolgálása és elégedettsége. Ügyfeleinknek lehetősége van arra, hogy Társaságunk
tevékenységére, magatartására vonatkozó észrevételével, javaslatával és felmerülő panaszával
megkeressen bennünket. Társaságunk a panaszkezelés teljes folyamata során, így a panasztételkor, a
panasz kivizsgálása során, valamint a válaszadást követően is törekszik az ügyfeleivel való
együttműködésre, továbbá a rugalmas és segítőkész bánásmódra.
A Társaságunk az alábbiak szerint fogadja ügyfelei bejelentéseit, panaszait:
Személyesen:
Panaszügyintézés helye: 1134 Budapest Lőportár utca 24., Társaságunk ügyfélszolgálatán
Nyitvatartási idő: Hétfő-Csütörtök 8-17 óráig, Péntek 8-16 óráig
Telefonon:
Telefonszám: 06-1-438-8787
Telefonos hívásfogadási idő: Hétfő-Szerda 8-17 óráig, Csütörtök 8-20 óráig Péntek 8-15 óráig
A Társaság panaszkezelését ellátó ügyfélszolgálat nyitvatartási idejének esetleges megváltozását a
Társaság a www.toyotahitel.hu weblapon közzéteszi.
a) személyesen vagy más által átadott irat útján a panaszügyintézés helyén;
b) postai úton, levelezési cím: 1134 Budapest Lőportár utca 24.
c) telefaxon: 06-1-345-2409
d) elektronikus levélben: ugyfelszolgalat@toyota.fs.hu
Ügyfeleinknek lehetősége van meghatalmazott útján is eljárni a panasztétel és panaszkezelési ügymenet során. Felhívjuk figyelmét, hogy ebben az esetben a meghatalmazott köteles az ügyfél által
adott meghatalmazást is benyújtani Társaságunkhoz.
Panaszkezelésre vonatkozó meghatalmazás minta (természetes személy és őstermelő részére)
Panaszkezelésre vonatkozó meghatalmazás minta (gazdálkodó szervezet részére)
Amennyiben az ügyfél meghatalmazott útján jár el, és nem a Társaságunk által rendelkezésre
bocsátott meghatalmazás mintát használja, úgy a meghatalmazást közokiratba vagy teljes bizonyító
erejű magánokiratba kell foglalni oly módon, hogy a meghatalmazás eleget tegyen a polgári
perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvényben foglalt követelményeknek, továbbá tartalmaznia
kell a banktitok kiadására vonatkozó felhatalmazást a kiszolgáltatható banktitokkör pontos
megjelölésével. A meghatalmazásnak pontosan tartalmaznia kell a képviseleti jogosultság
terjedelmét, így különösen a tartalmát és esetleges időbeli korlátait.
Kérjük, hogy a panaszkezeléssel kapcsolatban olvassa el Panaszkezelési Tájékoztatónkat, a részletes tudnivalókat pedig a Panaszkezelési Szabályzatunkban találja meg.
Panaszkezelési Tájékoztató
Panaszkezelési Szabályzat
Panaszbejelentő nyomtatvány (a pénzügyi szervezet felé)
Panaszbejelentő nyomtatvány (MNB felé)
Amennyiben panaszát azonnal el kívánja juttatni Társaságunk részére, ez esetben az alábbi űrlap
kitöltésével tudja ezt megtenni:
Fel szeretnénk hívni ügyfeleink figyelmét a Magyar Nemzeti Bank fogyasztóvédelmi oldalára:
https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem, ahol a panasztétellel, panaszkezeléssel, vitarendezési
fórumokkal kapcsolatban részletes tájékoztató anyagok, panaszkezelési formanyomtatványok
találhatók.
Tisztelettel,
Toyota Pénzügyi Zrt.